Followers

Monday, June 21, 2010

Bengkel Setiausaha UiTM 2010

TRANSFORMASI MINDA KE ARAH BUDAYA PERDANA
DEWAN BISTARI KOLEJ MAWAR

UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM)

16 - 18 JUN 2010




**************************


Terlebih dahulu Moderator ingin memohon maaf tidak dapat hadir Jamuan Makan Malam pada malam 16 Jun 2010 yang lalu di atas sebab yang tidak dapat saya elakkan.  Oh ye  Saya dengar adik-adik dan kakak-kakak Setiausaha sekalian really have fun dengan kehadiran pelawak terkenal Salleh Yakub.  Awas jangan ada yang terpikat ha ha.


Tahniah kepada Ahli Jawatankuasa Kelab Setiausaha yang bersungguh-sungguh merancang dan merealisasikan bengkel kali ini.  Saya percaya banyak ilmu dan perkara baru yang boleh dimanfaatkan oleh kita semua baik di pejabat atau pun dalam kehidupan seharian.  Saya sendiri belajar sesuatu dari penceramah-penceramah yang diundang terutamanya slot yang dikelolakan oleh Puan Norziah Daim, Timbalan Pendaftar Kanan dari Bahagian Pentadbiran dan Sekretariat.  Wow! siapa kata Bahasa Malaysia mudah? Banyak lagi yang perlu kita pelajari sebenarnya kan?

Slot kegemaran saya sudah tentu dari Y Bhg Datuk Profesor Dr Hajah Ramlah Adam, Dekan, Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi, UiTM.  Saya yakin semangat nasionalisme di kalangan adik-adik dan kakak-kakak sekalian amat tinggi setinggi Menara Kuala Lumpur dan berkobar-kobar bagai api obor yang menyala! 

Oh ya saya sempat mengambil gambar para setiausaha sekalian. Oleh kerana blog ini adalah blog Setiausaha UiTM saya cuba untuk capture dan upload gambar Puan/Tuan/Cik Setiausaha sekalian.  Jika ada yang gambarnya tidak tertangkap oleh lensa kamera comel saya, mohon maaf. Mungkin saya terlepas pandang.  

Okey jom jalan jalan tengok gambar! 




Para Setiausaha sedang khusyuk mendengar ceramah




Yang berbaju putih, duduk dan berseri-seri itu tak lain tak bukan Kak Balqis. Yang duduk di barisan belakang Asha.  Okey kiri Kak Balqis, Kak Yan dan tudung pink Kak Sariah.  Kanan berdiri belah belakang Kak Esah (berbaju hitam) yang depan kak Esah (berbaju hitam). Depan Kak Esah maaf saya tak berapa ingat. Nanti saya tanya pada senior :D update later orait?



Tengah:  Suhaila and then Hanom (yang berbaju biru sila hubungi saya ye?)




Dari kiri:  Kak Roseleni, Kak Zah, Kak J, Kak Mas



Qistina & Lisa




Senyum lah senyum la che mek molek heheheheh 
Kalau malam dinner tu jemput M. Daud Kilau pun menarik ye tak? :D




Kelihatan kak Sohaini yang tersenyum lebar hehehehe




Sahabat-sahabat dari UiTM Melaka. Lain kali jumpa lagi ye kak? 
Tak sempat nak sembang pasal cencalok :D




Kak Azi & Kak Jun



Moderator (Hani) & Dee



Serious je geng akak akak ni hehehe



Kak Ana ke tu? and alamak lupa pulak nama akak ni. 
Tapi saya tahu akak dari Bendahari kat Canseleri kan? Maaf kak saya lupa.



Jangan cemburu Kak Min dapat gambar sendirian :D



Datin Ramlah dari FSSR. Nampak kak latifah sebelah muka je. Dia tak nak pose masa tu tak tau kenapa :D



Mohsin kontrol Macho! hahaha ada rupa pewakilan baru balik bersidang la mohsin! :P
Dari kiri:  Kak Zura, Sherry dan Kak Yati dari UiTM Kedah 

Banyak jual novel kali ni Kak Yati? :D








Kak Shida (murah dengan senyuman akak ni)

Kak Aju (ohhhhhh bukan senang nak mintak Kak Aju senyum hehehehehehe akhirnya! dapat jugak)




Saya dan Sahabat-Sahabat dari Sabah dan Sarawak! 

oh trust me we started to miss you guys already!   hmmm saya tak dapat ke Sabah tahun depan.  




Makan tenghari pada hari terakhir seminar.  Apa la yang disembangkan tu? Serious je nampaknya :D




Ini gambar yang paling Moderator suka :D - Pisang tu sedap kan kak? :D




Ini pinggan penulis :D. Diet? Oh tidak!!!!!!!!! :D


Terima kasih Daun Keladi - Hadiah cabutan bertuah malam dinner.  Kalau ada rezeki dan kesihatan yang baik mungkin ke Sabah tahun hadapan. Jika tidak moderator Balqis, Esah, Sohani la nampaknya kena update story. 

Assalamualaikum :D

6 comments:

  1. Enjoy sgt2....x sabar tunggu next year! Already missed kawan2, kakak2 and adik2...

    ReplyDelete
  2. Wah dengar pun dah seronok
    Tak dapat nak ikut pulak tahun hadapan
    Takpe Moderator lain boleh tolong update story :D

    ReplyDelete
  3. Hani...plizzz upload pics dari En Mohd Ihsan heheheheh....mesti byk gambar menariksss khennn!!

    ReplyDelete
  4. OH semestinya :D

    aduh cemburu takde gambar ku malam itu!
    saya dah contact cik zailayanti mintak gambar gambar seminar dan malam dinner

    cepat mereka hantar cepat lah kita upload dalam blog ni :D

    ReplyDelete
  5. seronok tp maaf tak dpt nk join seminar.. anak masuk hospital.. - Emy (Pusat Kesihatan)

    ReplyDelete
  6. Emy

    Anak sakit apa? Macam mana keadaan your daughter

    today?

    My daughter pun demam dari minggu lepas

    baru hari ni kebah. Itu pun badan masih lemah.

    ReplyDelete